Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Uppdate angående mögel.

Av Therese - 11 februari 2009 19:09


Jorå, kungen av nonchalanta besserwisser skaran kom till slut.

Tror han sa nåt som "vare´här det var blött?"

Kunde inte hitta nån läcka först men sen såg han en sak.

Nån smart jävel har haft diskmaskin o sen tagit bort slangen utan att "plugga igen"  hålet.

Han kände ju att det luktade jord han med,

men inte trodde han att det var mögel för det...

Frågade även om M grejat själv där under o om vi hade haft jord där...

"Jo men visst serru, vi pillade så det läckte vatten ner i jordpåsen?!"

Verkar tro att vi är blåsta men själv är han ett jävla stolpskott.

Även att han flina o verkar tycka att det var roande på nåt vis.

Tog ut en bräda som var helt full av mögel,

tyckte vi skulle vädra själv nån dag så skulle det lösa sig?!

Till slut tittade han in under o såg att det var fukt ända in till spisen.

Då suckade han o sa att han kanske måste ringa anticimex iaf.

Visade ju även badrummet men han ryckte på axlarna åt det bara.

Tack o lov för att anticimex ska komma,

de kan ju sina saker iaf.

Kanske man får nån vettig att prata med.

Är så pissless på den personen som var hit,

han vet inget om nåt, så nonchalant o märkvärdig.

Hoppas hela hans bostad ruttnar så kan han sitta där o flina bäst han vill,

jävla mök.


 
 
Ingen bild

Linda

11 februari 2009 19:47

Här var det postiva inlägg måste jag säga :) Neej, jag ska inte säga nåt.. är på samma humör själv och vet inte riktigt av vilken anledning. Så less och lessen. Kul iaf att man får läsa lite skrivet av dig igen!

 
Linnea

Linnea

12 februari 2009 11:32

HAHAHHA, förlåt med eran situation är INTE rolig men jag skrattar högt åt hur (roligt) du skriver. Du borde bli stå up komiker.

Vilken jävla idiot, ring och klaga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ju bli kostsamt för mitthem om han spinger runt & ignorerar sånna saker... :S

KRAM på dig kussen min

http://www.linneasekgkurva.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 4 februari 2011 19:01

  Jag tycker veckorna flyger fram, det innebär i och för sig att VÅREN närmar sig :) Har suttit med placeringsrådgivningsfrågorna både igår och idag. Ca 80 frågor, j-vligt seeegt var det kan jag lova. Inte så värst spännande o det tog en hi...

Av Therese - 1 februari 2011 18:49

  Ja idag har jag varit tröttare än tröttast... Sov inte så mkt inatt, hade så svårt att somna. Det ledde till att jag inte alls kunde koncentrera mig i skolan, satt mest o filura för mig själv. Skrattat åt allt o inget, bara flinar som ...

Av Therese - 31 januari 2011 20:26

  Kom o gick, på ett ungefär... Lördagen var det så j-vla blåsigt så då höll vi oss inomhus, så typiskt när det är sol o "varmt". Orkade inte söka nåt sällskap utan tyckte det var skönt att "bara vara". Däremot var jag nära ett psykbryt när...

Av Therese - 28 januari 2011 19:15

  Ja denna dag har jag varit hemma, haft självstudiedag men några studier har det inte blivit... Jag o Liam har varit ute en sväng, riktigt skönt var det. Vi har även dansat en del, en av L:s favoritsysslor. Han snurrar runt runt tills han ...

Av Therese - 27 januari 2011 20:42

  Känner ibland att jag saknar min blogg, så skönt att skriva av sig emellanåt... Tänkte ju börja blogga igen när Liam bara var en liten plutt men det blidde bara ett inlägg den gången... Slänger väl in ett nu så får jag se hur jag gör framöv...

Ovido - Quiz & Flashcards