Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Helg igen då!

Av Therese - 4 februari 2011 19:01


Jag tycker veckorna flyger fram,

det innebär i och för sig att VÅREN närmar sig :)

Har suttit med placeringsrådgivningsfrågorna både igår och idag.

Ca 80 frågor, j-vligt seeegt var det kan jag lova.

Inte så värst spännande o det tog en himla tid :(

Nu är det gjort iaf så nu kan man ta det lugnt i helgen :)

 

Liam fick gå på dagis för annars hade jag aldrig blivit klar nångång.

Han trivs ju som fisken i vattnet så han var nöjd.

(han tycker nog det är skönt att slippa mamma en stund)   ;)

När han kom hem åt han som en hel en karl idag lillfisen

o sen blev det en himla fart på honom.

Speedad liten kille som egentligen var trött.

När han härjat av sig en stund så fick han bada.

Det gillar han o leker för fullt med sina badfiskar i vattnet.

Vid 6 var han helt slut o fick hoppa i säng,

somnade nästan på en gång lilltrollet vårat.

 

Jag hade egentligen tänkt åka ner på stan efter att jag gjort klart "läxan"

men det tog längre tid än jag trodde så skippade det.

Försökte lura med mig syrran på Birsta City i stället för

men hon hade ingen lust idag, typiskt.

Får hålla shoppingnerverna i styr några dar till,

tyckte bara att jag var värd nåt efter det slitet ;)

 

Nu ikväll ska jag försöka cykla,

flera dagar sen nu så det är ju lixom dags...

Går bra bara man kommer ,det är bara fasen att ta sig för som är jobbig.

Vågen har börjat röra sig åt rätt håll,

har dragit ner på nästan allt gotta så beror nog mest på det skulle jag tro.

Känns bara drygt att man ska ner minst 15 kg,

får tänka på första delmålet så känns det lite mer "överkomligt".

 

Nej nu är det dags att göra nåt annat än att sitta vid datorn,

gjort det största delen av dagen så nu får det räcka.

Hoppas ni får en trevlig helg! 

:)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 1 februari 2011 18:49

  Ja idag har jag varit tröttare än tröttast... Sov inte så mkt inatt, hade så svårt att somna. Det ledde till att jag inte alls kunde koncentrera mig i skolan, satt mest o filura för mig själv. Skrattat åt allt o inget, bara flinar som ...

Av Therese - 31 januari 2011 20:26

  Kom o gick, på ett ungefär... Lördagen var det så j-vla blåsigt så då höll vi oss inomhus, så typiskt när det är sol o "varmt". Orkade inte söka nåt sällskap utan tyckte det var skönt att "bara vara". Däremot var jag nära ett psykbryt när...

Av Therese - 28 januari 2011 19:15

  Ja denna dag har jag varit hemma, haft självstudiedag men några studier har det inte blivit... Jag o Liam har varit ute en sväng, riktigt skönt var det. Vi har även dansat en del, en av L:s favoritsysslor. Han snurrar runt runt tills han ...

Av Therese - 27 januari 2011 20:42

  Känner ibland att jag saknar min blogg, så skönt att skriva av sig emellanåt... Tänkte ju börja blogga igen när Liam bara var en liten plutt men det blidde bara ett inlägg den gången... Slänger väl in ett nu så får jag se hur jag gör framöv...

Av Therese - 10 november 2009 22:23

    Ja det är ju rätt så länge sen jag skrev något i denna blogg... Nu har jag kommit fram till att det är dags att skriva lite igen :-) Blev väldigt förvånad då jag såg statistiken över folk som läst bloggen trots att det varit torka på in...

Ovido - Quiz & Flashcards