Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Det blir iaf ett andra inlägg denna gång :)

Av Therese - 28 januari 2011 19:15

 

Ja denna dag har jag varit hemma,

haft självstudiedag men några studier har det inte blivit...

Jag o Liam har varit ute en sväng, riktigt skönt var det.

Vi har även dansat en del, en av L:s favoritsysslor.

Han snurrar runt runt tills han tippar omkull,

Ibland sträcker han upp armarna o vill dansa tillsammans :)

Liams nya favorit i matväg är oliver,

äter så många han får tokungen.

 

Precis sett Sverige få pisk i handbolls-EM,

inte oväntat men trist ändå.

De borde bytt målis tidigare o till 5-1 försvar,

såg mkt bättre ut efter det.

Får väl hoppas de kan knipa bronset iaf.

 

Snart blir det väl till att titta på Let´s Dance,

tycker inte att det är så fantastiskt men finns inte så mkt annat att se...

Sitter väl vid datorn eller pysslar med nåt annat samtidigt,

så går det väl an.

 

i helgen vet jag inte vad vi ska hitta på jag o L,

M jobbar både lör. o sön. så vi får roa oss själva så gott det går.

Försöka få besök eller hälsa på nån kanske,

får väl se vad vi är på för humör helt enkelt.

 

Nej nu ska jag ta o hitta på nåt att sysselsätta mig med.

Ha en fortsatt bra kväll!

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Linnea

29 januari 2011 00:01

Kul att du bloggar igen kussan! /Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 4 februari 2011 19:01

  Jag tycker veckorna flyger fram, det innebär i och för sig att VÅREN närmar sig :) Har suttit med placeringsrådgivningsfrågorna både igår och idag. Ca 80 frågor, j-vligt seeegt var det kan jag lova. Inte så värst spännande o det tog en hi...

Av Therese - 1 februari 2011 18:49

  Ja idag har jag varit tröttare än tröttast... Sov inte så mkt inatt, hade så svårt att somna. Det ledde till att jag inte alls kunde koncentrera mig i skolan, satt mest o filura för mig själv. Skrattat åt allt o inget, bara flinar som ...

Av Therese - 31 januari 2011 20:26

  Kom o gick, på ett ungefär... Lördagen var det så j-vla blåsigt så då höll vi oss inomhus, så typiskt när det är sol o "varmt". Orkade inte söka nåt sällskap utan tyckte det var skönt att "bara vara". Däremot var jag nära ett psykbryt när...

Av Therese - 27 januari 2011 20:42

  Känner ibland att jag saknar min blogg, så skönt att skriva av sig emellanåt... Tänkte ju börja blogga igen när Liam bara var en liten plutt men det blidde bara ett inlägg den gången... Slänger väl in ett nu så får jag se hur jag gör framöv...

Av Therese - 10 november 2009 22:23

    Ja det är ju rätt så länge sen jag skrev något i denna blogg... Nu har jag kommit fram till att det är dags att skriva lite igen :-) Blev väldigt förvånad då jag såg statistiken över folk som läst bloggen trots att det varit torka på in...

Ovido - Quiz & Flashcards