Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Therese - 1 februari 2011 18:49

 

Ja idag har jag varit tröttare än tröttast...

Sov inte så mkt inatt, hade så svårt att somna.

Det ledde till att jag inte alls kunde koncentrera mig i skolan,

satt mest o filura för mig själv.

Skrattat åt allt o inget,

bara flinar som ett fån ibland för tänker massa tok.

Jaja får väl vara glad över att jag inte blev på dåligt humör,

skönt att skratta "av sig lite" :)

 

Får se om jag kan hålla mig vaken till 9 ens idag,

skulle somna på två röda om jag la mig nu så får se hur länge jag härdar ut.

Liam var helt knäckt han med idag,

han hade inte sovit middag på dagis

så hade fullt sjå att få i honom nån mat o hålla honom vaken ett tag.

Slog på Byggare Bob som L gillar skarpt,

satt o myste innan han la sig.

Han somnade strax efter 6, slagen hjälte <3

 

Känner mig sugen på att gå ut i helgen,

syrran var oxå på men vi har ingenstans att hålla till.

Ingen av våra karlar vill fly fältet så vi kunde hålla till hos nån av oss...

Så roligt att gå ut o dansa o träffa lite folk,

jättelänge sedan jag o syrran parta tillsammans.

Kom fram till att det nog var ca 2,5 år sen sist

o alltså hög tid att styra upp nåt.

Hmm... får se hur vi löser det,

kanske inte blir i helgen

men det ska banne mig bli SNART.

 

Jag borde egentligen göra uppgifterna till placeringsrådgivningen

men det känns meningslöst då inte hjärnan "är med"

Blir trött bara jag tänker på det så det får bli en annan dag.

 

God kväll!

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards